Polemika
Terezie Pokorná

Ke kauze Tvárnice a k editorialu Adama Borziče (Tvar 17/2020, s. 2)

Drobná publicistika – Zasláno
Z čísla 19/2020
Chviličku.
Načítá se.
  • Terezie Pokorná

    (1965), publicistka, teatroložka a filmová kritička, editorka a šéfredaktorka časopisu Revolver Revue. Literární reflexe uveřejňuje nejčastěji v časopisu Revolver Revue.
    Profil

Souvisí

  • Kupříkladu v přítomné kauze se Novák rozhodl na Kunderu nalepit znamení nepoctivce, jenž si nezaslouží nic jiného než zatratit, čemuž odpovídá i interpretace všeho, co kdy udělal. Naopak když Novák psal o Mašínech, tak ti mu byli „naši“, a proto mohli udělat cokoli a vše bylo dobře.

    Drobná publicistika – Slovo
    Z čísla 18/2020
  • Jak řekl už kdosi chytřejší přede mnou, literární ceny jsou jen hra – vždyť literatura není soutěž s měřitelnými výkony, není to sport ani závodění. A ačkoli se hry mají hrát s vážností ve smyslu přistoupení na pravidla a jistého plného pohroužení se do nich, nemají samy sebe brát smrtelně vážně a nemá v nich být urážek a osobní dotčenosti

    Drobná publicistika – Slovo
    Z čísla 16/2020
  • Polemika
    Jan M. Heller

    Ještě k První bilanci

    Žádný text nemá hodnotu sám o sobě, záleží na tom, jaká kritéria na něj přiložíme.

    Drobná publicistika – Slovo
    Z čísla 14/2020
  • Polemika, Psí víno
    Jan Těsnohlídek, Olga Pek, Luboš Svoboda, Ondřej Škrabal

    Budoucnost Psího vína

    Dokonce se mi podařilo sehnat investora, který má zájem navýšit náklad časopisu a vrátit Psí víno tam, kde kdysi bylo – mezi elitní literární časopisy.
    //
    JT není členem spolku, jelikož byl v roce 2011 vyloučen pro neplnění redakčních povinností a narušování chodu redakce.

    Drobná publicistika – Slovo
    Z čísla 16/2018
  • Polemika
    Lukáš Senft

    Polemika s polemikou

    Mohli bychom si dlouhé měsíce vyměňovat dopisy o různých údajích a číslech. Nicméně inkriminovanou pasáž jsem ve své polemice zmínil především jako příklad toho, že v Ouředníkově knize povětšinou chybí zdroje.

    Drobná publicistika – Slovo
    Z čísla 7/2018