Neochota přijmout měnící se svět vně bezpečného divadelního prostředí se projevuje na mnoha místech. Potřeba zpochybňovat divadelní text jako literaturu nebo neviditelnost – případně absence – dramatických ocenění jsou jen některé z mnoha manifestací.
divadelní režisér a spisovatel a příležitostný překladatel. Externě pracuje pro ČRo Vltava, píše divadelní a literární kritiky do A2, Divadelních novin a kulturního měsíčníku Kapitál. Je vítězem Ceny Maxe Broda. V roce 2016 založil Studio Rote, které má za cíl propojovat divadlo se současnou literaturou, hudbou i performance. Režíroval inscenace V. Havel: Audience, P. Handke: Sebeobviňování nebo autorským Bunkrem v Divadle MeetFactory, B.-M. Koltès: Tu noc těsně před lesy ve Strašnickém divadle X10. Věnuje se též scénickým čtením (např. V. Effenberger: Tlučte hrbaté, P. Handke: Krásné dny v Aranjuez atp.).