Dominik Melichar

Schýlené tělo

Reflektuje Zuzana Kultánová
Recenze a reflexe – Recenze
Z čísla 9/2017
Chviličku.
Načítá se.
  • Dominik Melichar

    (1987), básník. Absolvoval bohemistiku na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a začal se živit jako nakladatelský redaktor. Vedle toho působí i jako literární a divadelní kritik, v současné době zejména v Divadelních novinách, Taneční zóně a  ...
    Profil
  • Zuzana Kultánová

    (1986) pochází z Uherského Brodu, žije v Praze. Vystudovala Český jazyk a literaturu na Slezské univerzitě v Opavě, následně pokračovala bohemistikou na Ostravské univerzitě v Ostravě. Během studií se začala věnovat ...
    Profil

Souvisí

  • Tomáš GabrielObvyklé hrdinství

    Každý autor by měl být obvyklým hrdinou

    Reflektuje Tomáš Čada

    Přestože jsem kouzlu Gabrielovy sbírky nepropadl, dokážu ocenit odvahu, s níž se autor do svého pokusu pustil.

    Recenze a reflexe – Recenze
    Z čísla 7/2017
  • Nad knihou
    Mariusz SzczygiełProjekt: pravda

    Nenechat usnout hlemýždě

    Reflektuje Svatava Antošová

    Pravd je ovšem méně než pravdiček. Ty druhé se sbírají snáze a může se za ně považovat prakticky cokoliv.

    Recenze a reflexe – Recenze
    Z čísla 7/2017
  • Milan OhniskoSvětlo v ráně

    Námluvy nad propastí

    Reflektuje Jitka N. Srbová

    Pokud se vám zamlouval Milan Ohnisko coby mistr zkratky a hořkého aforismu, zvykněte si, že dávkování se v nové sbírce změnilo.

    Recenze a reflexe – Recenze
    Z čísla 6/2017
  • Klaus ModickKoncert bez básníka

    Dekoratér Vogeler a parazit Rilke

    Reflektuje Jakub Ehrenberger

    Ne, Modickův román rozhodně není apoteózou pražského rodáka – spíše jejím opakem.

    Recenze a reflexe – Recenze
    Z čísla 5/2017
  • Nad knihou
    Michail ZygarVšichni muži Kremlu

    O osudu Ruska rozhodují kulisáci?

    Reflektuje Svatava Antošová

    Od roku 2012 je ale zase vše při starém; ‚carevič‘ vyklidil pozice, ‚car‘ je zpátky na svém místě a ‚muži Kremlu‘ si mnou ruce, jak to pěkně zařídili.

    Recenze a reflexe – Recenze
    Z čísla 3/2017