Lidé
Matěj Stropnický
-
-
MSDrobná publicistika – Zleva tanky?Z čísla 14/2020
-
MSDrobná publicistika – Zleva tanky?Z čísla 13/2020
-
MSDrobná publicistika – Zleva tanky?Z čísla 10/2020
-
Základem zdrojů pro financování Green New Deal překvapivě není u Pettiforové uhlíková daň. Píšu překvapivě, protože uhlíková daň jako výraz hesla environmentálního hnutí „kdo znečišťuje, ať platí“ je nejobvyklejším fiskálním nástrojem přechodu na bezuhlíkovou ekonomiku.
Drobná publicistika – SloupekZ čísla 6/2020 -
MSDrobná publicistika – Zleva tanky?Z čísla 4/2020
-
Warková si znovu připomíná „dřívější chůzi“. Proto nemluví jen o vektoralistech a hackerech, ale o třídě vektoralistů, tedy majitelů klíčových současných výrobních prostředků: zdrojů, nosičů, uchovávání, vyhodnocování a dalšího používání informací, a o třídě hackerů, kteří tyto informace pro ně vyrábějí.
Drobná publicistika – Zleva tanky?Z čísla 21/2019 -
Oba populismy, pravicový i levicový, chtějí odstranit zamřelý smrádek konsensu tam nahoře. Ten pravicový za své MY považuje ovšem národ a ONI jsou pro něj odnárodněné elity a všichni, které jménem národa z národa vyloučí.
Drobná publicistika – Zleva tanky?Z čísla 19/2019 -
Prvním druhem „bullshit“ práce jsou v autorově typologii „flunkies“, poskoci. Jsou tam, aby ti nad nimi měli pocit, že jsou výš. Krále hrají dvořané.
Drobná publicistika – Zleva tanky?Z čísla 17/2019
-
MSDrobná publicistika – Zleva tanky?Z čísla 10/2020
-
Základem zdrojů pro financování Green New Deal překvapivě není u Pettiforové uhlíková daň. Píšu překvapivě, protože uhlíková daň jako výraz hesla environmentálního hnutí „kdo znečišťuje, ať platí“ je nejobvyklejším fiskálním nástrojem přechodu na bezuhlíkovou ekonomiku.
Drobná publicistika – SloupekZ čísla 6/2020 -
MSDrobná publicistika – Zleva tanky?Z čísla 4/2020
-
Warková si znovu připomíná „dřívější chůzi“. Proto nemluví jen o vektoralistech a hackerech, ale o třídě vektoralistů, tedy majitelů klíčových současných výrobních prostředků: zdrojů, nosičů, uchovávání, vyhodnocování a dalšího používání informací, a o třídě hackerů, kteří tyto informace pro ně vyrábějí.
Drobná publicistika – Zleva tanky?Z čísla 21/2019 -
Oba populismy, pravicový i levicový, chtějí odstranit zamřelý smrádek konsensu tam nahoře. Ten pravicový za své MY považuje ovšem národ a ONI jsou pro něj odnárodněné elity a všichni, které jménem národa z národa vyloučí.
Drobná publicistika – Zleva tanky?Z čísla 19/2019 -
Prvním druhem „bullshit“ práce jsou v autorově typologii „flunkies“, poskoci. Jsou tam, aby ti nad nimi měli pocit, že jsou výš. Krále hrají dvořané.
Drobná publicistika – Zleva tanky?Z čísla 17/2019 -
Greta říká: Jestliže je naše společnost rozumná, základem jejího rozhodování je vědecké poznání a drtivá většina vědců říká, že klimatická krize je největší hrozbou, které kdy lidstvo čelilo, je třeba to okamžitě řešit.
Drobná publicistika – Zleva tanky?Z čísla 15/2019 -
MSDrobná publicistika – SloupekZ čísla 12/2019
-
MSDrobná publicistika – SloupekZ čísla 10/2019
Pro obsah starší roku 2015 můžete zapátrat na našem starém webu: http://old.itvar.cz.
Pokud Vám můžeme s čímkoliv pomoci, napište nám!
Edituje
-
Vojtěch Němec
Redakce