Budování schopnosti pozorného, hlubokého čtení u předškolních a raně školních dětí je základním kamenem ve výchově ke čtenářství. Nenásilný obrazový pokyn zamýšlet se nad čteným je přirozeně funkční i pro další klíčovou dovednost dneška – vizuální gramotnost.
SI
Lidé
Susanna Isernová
-
-
FURecenze a reflexe – Horké párkyZ čísla 2/2021
-
Susanna Isernová – Hrozálie a podezřelá pomocnice
Hrozálie rozesměje, ale taky pomůže s nesnadným rozhovorem
Reflektuje Petra Schwarzová ŽallmannováBudování schopnosti pozorného, hlubokého čtení u předškolních a raně školních dětí je základním kamenem ve výchově ke čtenářství. Nenásilný obrazový pokyn zamýšlet se nad čteným je přirozeně funkční i pro další klíčovou dovednost dneška – vizuální gramotnost.
Recenze a reflexe – RecenzeZ čísla 12/2025 -
FURecenze a reflexe – Horké párkyZ čísla 2/2021
Vyhledávání
Archivy
Starší obsah
Pro obsah starší roku 2015 můžete zapátrat na našem starém webu: http://old.itvar.cz.
Pokud Vám můžeme s čímkoliv pomoci, napište nám!
Edituje
-
Vojtěch Němec
Redakce