Banality pinoživých hovínek Klímova osobního života, jak generují ty velehorské ideje, celá ta lesklá vrstva, hematitová žíla, která prochází tím románem přes vše přisprostlé a lascivní.
(1973), tesař, lesní dělník, studovaný výtvarník a se štěstím nevystudovaný hudebník a skladatel, který své působení na scéně elektroakustické hudby přirozeně propojuje kompozicemi v oblasti soudobé hudby. Zakladatel WCAAM – centra pro převzdělávání školených hudebníků zpět na amatéry. Autorsky i interpretačně se zapojil do projektů V.R.R.M. Vladimíra Václavka a Autopilote Pavla Fajta, trvale vystupuje s jazzovým all-stars minibigbandem NUO. Jeho tvorba se vyznačuje progresivním nadžánrovým hledačstvím a překvapivými přístupy k instrumentaci, aranži i používání hudebních a nehudebních nástrojů, které si sám vyrábí na svém rodném niském mlýně pod Oybinem. Od roku 2002 spolupracuje se souborem pro soudobou hudbu Agon Orchestra, pro který vytvořil bezmála dvacet orchestrálních skladeb. Jeho skladby zazněly na festivalech vážné hudby v Praze (Pražské jaro), Hamburku, Vídni, Bratislavě, Budapešti, Vídni, Bílsko-Bělé. Největší součástí jeho tvorby je hudba pro taneční a divadelní inscenace ověnčené mnoha oceněními. Spolupracoval jako dvorní skladatel zejména s legendárním Pražským komorním divadlem – Divadlem Komedie a s Lenkou Vagnerovou & Company. Je podepsán pod hudbou k inscenacím Národního divadla v Praze, Bratislavě a Brně a mnoha dalších českých a evropských divadel. Vytvořil hudbu k několika desítkám dokumentů a filmů. Je rovněž autorem filmových projekcí (Magorova summa, Proces, Srdce temnoty), fotografií (cyklus Gulliverovy cesty, Dušičky, Samci s mláďaty) či básnických sbírek (Psí mlíko, Nate tumáte, Verbování, Bo hynemeť vstana).